Tuesday, September 29, 2009

o yeah bebeh

aku ni:
  • 5 hari tak mkn nasi,msti mnggagau la aku.
  • anak last,anak sorg pompuan.dlm erti kata laen.MANJE. * statement gua mahal ni*
  • allergic pada habuk.nanti naek rashes2.grr.
  • gilebabipatriotik dkat malaysia dan bdr bangi tercinta.
  • idop aku jadi seba tak kene kalao tak minum milo sehari.

tapi tulah boleh plak aku nk gi study kt egypt.EGYPT! egypt yang:
  • msti susah nk carik nasi.yg ade,roti roti roti roti..............
  • JAUHGILEBABI WEH.dalam peta pon lbeyh sejengkal -_-"
  • byk habuk.sgt berhabuk.debu2.habuk sane sini.
  • BUKAN MALAYSIA YG PENTING.
  • takde milo.tak de jual,LANGSUNG.gileeeee..............

tapi tu lah dia.jalan yg aku pilih.its not about egypt pon..aku tolak tepi semua tu sebab,MEDICINE.aku mmg da lama nk uat kos ni,n skrg aku dpt pluang tu..syukur alhamdulillah.takkan aku nk tolak kan? ni lah cita2 aku..insyaAllah..lpas ni jadi kerjaya plak.hee..arwah mama pon mmg dari dulu nk tgk aku jadi doktor.so,COOL gk kn egypt nih? haha.

aku blom sampai egypt lagi da ckp mcm ni.ceh.

ESOK MALAM FLIGHT! ini malam terakhir ku di Malaysia utk 2009.semoga 2010 kite jumpe lagi k.doakan aku slamat sampai.tak lupe juge doakan kejayaan aku di sane.wahhh sgt neves lah saye! ;p

apelah jadi dgn rumah aku ni nanti.jadi rumah bujang siot.4 org lelaki.hahaha.damn cool gile.. ;p

selamat tinggal! kepada yang mahu mnghantar,jumpe di:

KLIA
8mlm-10.30mlm
29 september 2009

harini la tu.agagaga.till then.mahu selesaikan packing neyh.daa~~

1 comment:

leely said...

bubye...sedey2.. uat yg terbek..