Wednesday, September 16, 2009

hari ini

misscommunication.

contoh mudah.KES SEBENAR.

aku bgtau madi mahu berjumpa di kl sentral.lpas tu mahu bgrk bersama2 ke klcc.tibe2,madi ckp dia da kt klcc.aku igt aku perlu ke klcc juge,maka aku pon ambil lrt ke klcc.tibe2 madi ckp dia otw ke kl sentral.wad de fish.aku mamai tahap ape ni?? rupe2 nye aku salah paham.aku patut stay sahaje di kl sentral.apelah cik paz...lantas kami mngambil kputusan mmbawe haluan masing2 dan bjumpa di green box later on.ouh,so much for mahu bergerak bersame2 supaye tidak bosan.haih.naseb ade syaz time kt klcc.dia byk ckp.ilang ngntok aku.haha.

** mase kt lrt,aku taktau kenape.ade satu mase,aku nmpk kl sentral yg tgh sibuk semacam tu jadi lengang..tibe2 imej aku dan dia bputar kmbali.sape tau,tibe2 ade air bertakung dlm mata aku..memandangkan aku 2jam lebey je tdo mlm sblom tu,aku aggp itu suma mimpi..lelaki itu mimpi..memori itu mimpi..kebahagiaan itu mimpi..kemesraan itu mimpi..kejadian itu mimpi..senyuman itu mimpi..tangisan itu mimpi..

mungkin selama ni memang aku dalam mimpi.

aku terfikir,adakah aku masih dalam mimpi?

terima kasih kawan2.kerana menceriakan hari ini.

5 comments:

ringo said...

wah kirim salam.haha

fuzzyskuzzy said...

chi mei jwb wslm.hahahahahahhahaha

Anonymous said...

waaaa.. suke gambar tuh.. letak lam frame bagi sy satu.. blehh.. hhhihihi

fuzzyskuzzy said...

sape yg encik duwenk paling suke tu.sayekah? ouh trime kasih.frame size 8R saye bagi! haha!

Unknown said...

wah.xheran.
i say,go to hell to rangga.wuahaha ;p
btw,nice pix.hehe :)