Saturday, September 12, 2009

tag by Nia kesayangan ;)

1) Nama timangan :-
fazlina, faz, fuzzy, cik paz, nina, lipaz (OMG lame xdgr ;p)

2) Anda seorang yang :-
hensem kacak dan bergaya. boleh? ;p

3) Lagu kesukaan :-
ehee..byk..lagi2 yg berkaitan dgn idop.

4) Food kesukaan anda :-
gua kuat mkn beb.gua bedal je sume.hahahahahah

5) Sikap yang membuatkan anda stress :-
bodoh sombong, backstabbers, liars, gedik tak bertempat, annoying, org yg suke bagi alasan, omg bpk byk.hahaha.

6) Benda yang mesti ada dalam bag :-
wallet, kunci umah, handphone, hand sanitizer, tissues.

7) Warna kesukaan anda :-
purple, white, green, blue.

8) Kali terakhir anda menangis dan mengapa :-
ni yg aku mls ni.hahaha.yesterday kot..memories hit me.im missing a few people,dats all.
9) Tag 6 rakan anda :-
rangga, chi mei, panpan, lily, afieqah izzati, SUME YG BACE. boleyh? ;p











notes: arini aku buke mkn kfc..aku tgk akk baju belang2 tu steady gile kt cashier,uat kje pade thp klajuan 2cm/jam..barisan da smpai kua2 kdai da.jam dah pukul 7..trainee pon,mcm xtaw nk uat ape je.haih naseb baek trainee..aku ta paham knp sume org perlu memilih arini utk berbuke dgn KFC.pegi la esk ke lusa ke,nk same jugak dgn aku tu..akk blkg aku annoyingly tenung2 muke aku mcm aku ade 3 bijik lubang idong..servis yg LAJU itu mmbolehkn aku mngusha kt kaunter cara2 assembly twister..TAKPE,SABAR..driving home,da la trefik lite kt bangi beranak pinak skang neh..kete sume mcm saje je nk mlmbtkn aku yg tinggal lagi 10 saat je mase utk dlivery KFC ke rumah sblm waktu berbuke tibe..perlu ke,ko BREK SEPENUHNYE utk belok ke kiri tu?? pastu da la kona mngambil mase same dgn pjln kaki..weh weh,lu kt jln bsar neh..kete byk kot kt blkg..ngeeeeeeee....dan akhirnye,aku smpai ke rumah bile azan tepat2 da abes.haihhh..annoyiinggggnyeee ariniiii.....!!

4 comments:

ringo said...

saba2.kurang pahale puase nt.kih3

Precious said...

Hmmm ...lama dah haku tak kena tag!!
Salam ... Jom calunkan fynn jamal untuk Weblog Popular 1Malaysia. She deserves it!
calunkan fynn

faanaa said...

hahak thanks sys.
wah pose mam kat kfc.
nanti kite mam kfc sma2 ya sys. (:

aphids said...

singgahsana blog, nice blog btw...
heeee:)P