Friday, July 30, 2010

tapi aku suka ;p

tadi tgk ERA TV..tertengok je pon sebenarnya.haha..then tertengok jugak lah video ade satu lagu ni,lagu baru.so,official video clip dia tak dapek la nk carik lagi kat youtube..tapi dapat jugak la carik video yg tak officialnye..yang penting skarang ni,aku nak korang dengar lagu nye.



JAUH LEBIH TUA (TAPI AKU SUKA) - THE 5
kali pertama ku jumpa
hati sudah tergoda
bagaimana caranya untuk jadi dengannya

dia memang cantik
dan sikapnya selalu menarik
membuatku tak mahu takmahu berhenti mendekatinya

dia memang lebih tua
tapi aku suka
tapi aku cinta
dia jauh lebih tua
terasa auranya buat ku bahagia

kesekian kali bertemu
sungguh tiada ku jemu
bagaimana ku mampu
menahan rasa hatiku

takkan putus asa aku mngejarnya
itu tak mengapa kerna cinta tak pandang usia
aku nikmati saja



kalau lah semua orang merasa begini,tidaklah aku merasa paranoid atau sewaktu dengannya.haih.. >.<
terima kasih kerana mencipta lagu sebegini untuk memberi semangat kepadaku.hua3 ;p

No comments: