Wednesday, July 28, 2010

hai awak.

saya ada satu soalan untuk awak. okey tipu la satu, ade banyak. tapi the main question is, awak ade masalah dengan saya ke? saye pelik apesal  awak dah tak layan saya. have i done something wrong? dulu masa saya buat mcm tu kat awak, awak sibuk tanya. and bila awak tanya, saya anggap la awak betul2 nak kawan dengan saya. tapi sekarang ni kenapa eh? atau, ni semua perasaan jer?

ha kan dah kate tipu je nk tnye satu soalan. -_-"

1 comment:

mei said...

Okay faz,
agak nyea da tau nape :((