Monday, August 2, 2010

some things happen because we want them to

esok pergi Penang! yeay! maka bertambahlah lagi 3kilogram...kalau dah pergi Penang memang konfem la kerjanya makan makan dan makan lagi,tak makan rugi la..maka,selamat tinggal impianku untuk kurus.hwaa.

macamane kalau aku cakap,aku takut ade orang jatuh cinta dengan aku? bukan apa,i don't think im ready right now,and skarang ni cuma mnjaga hubungan baik dengan SEMUA orang...takut org tersalah anggap.huhu.whatever.abaikan.hee :D

macam biaselah,aku mesti nak post something from youtube kan.HAHA.annnddddd jangan marah tapi aku masih obsess dgn KRU buat masa ni...and kali ni YUSRY la plak..something about him and Erra that is so affectionate, everytime tgk video or gmbr diorg berdua tiba-tiba rasa sebak.heh emo. -_-" okey jom layan,dannn sila tggu kepulanganku dari Penang! YIHAAAAAA~~~~


No comments: