Thursday, July 8, 2010

whenever i want u, all i have to do is dream :p

mimpi aku tadi terlalu pelik.

aku mimpi,cikgu sains darjah 6 aku ajar time skolah menengah...yang paling best,dia ajar aku bahasa arab.haha..dah la dalam kelas tu takde lelaki.gile bosan.dan lokasi kelas adelah kelas 2amanah masa aku form 2..anddd fyi aku tak penah blaja dalam kelas tu rasanye,sbb masa form 2 aku kelas aman..hahaha.lepas tu,aku mimpi aku selalu pergi kat satu lorong ni,dia macam area2 Shaima' sket,busy and berdebu ;p..tapi lokasi bangunan semua macam area Samanoudy..pelik jugak la.tapi aku jalan rilek je kn,mcm dah biase..lepas tu,aku pergi kedai ammu ni..guess which amu? haa..amu bawah blok b tu.serious weeehhhhh...!! da la aku beli piza yg sgt disgusting..ewww..dah la tibe2 aku cakap arab terer je kn ngn amu tu.hua3..pastu,aku gi shopping kat metro,which is smthg yg tak slalu dibuat memandangkan kitorg ni jnis yg bershoping kt awadalla kan.see..semua benda yang aku jarang buat,pada tempat yang pelik2.haiiii memang pelik la senang cerite nye mimpi tu!!

oookkeeyyy yang pelik nye kenapa mimpi aku sume nye ade kaitan dengan ARAB dan EGYPT??? baru seminggu dekat rumah kot,takkan dah rindu egypt plak kn.haih..pelik2 ajea... -_-"

whatever la kn.mimpi tu cuma mainan tidur..semalam aku mimpi germany kalah kot semi..hell betol.ouh wait.tu bukan mimpi.daynngggg ! -_-"

sempena post mngenai mimpi @ dream ini,layan lagu ni...lagu lama,tapi aku suka! :D



errr tapi aku tak sangka la video klip dia macam gay sket.haha.whatever! layan jea!! ;p


p/s: off to Sabah in the weekend..CAN'T WAIT! :D

No comments: