Wednesday, July 21, 2010

big screen and cool speakers

satu hari satu movie.lepas seminggu boleh bankrup! haha.

semalam tgk twilight..oke tau dah lmbt kn.yg pnting,dah tgk.haha.erm,i haven't read the book yet so taktau la kn.but 4 me,mcm kurg action la.cam tak puas pon ade.heh.tapi,hensem.....hwaaaa...plus,jeles tgk bella dgn edward bercinta.mnyampah oke.oke tak mnyampah,cume jeles.hik3.

arini tgk mantra.cite melayu,pasal ilmu2 hitam ni.haih.tu la,pndai2 pergi buat perjanjian dengan syaitan buat apa? kan dah susah hidup.jangan la weh.mintak jauh la benda2 syirik macam ni.takot. T_T lagi2,ayat yg dia baca dalam filem ni mmg ayat yg btol2 pengamal ilmu hitam gune.agak meremang ye di situ.tapi cite dia,hrmm oke la..hee.

dua2 cite ni aku tgk kat alamanda ye.ye,mesti org alamanda tu bosan tgk  muka aku dua hari berturut-turut.fine la,aku tak pegi dah.haha.ouh,btw aku dah jatuh cinta dengan jam swatch.SEMUA.cantik cantik kot.aku perlukan semua warna supaya boleh matching dgn semua baju hahahahha okey sgguh gedik...tapi,seronok kalau time2 macam ni ade kekasih.boleh mintak sebagai hadiah hari jadi.heee..


hai awak.sebagai tanda perkenalan kite,awak hadiahkan la saye jam yang belah kanan tu.yang warne putih tu.heeeeeeeeeee *sambil kelip-kelip mata*

haa jijik.aku tak pernah plak meminta2 sebegitu dgn org.hee.hanye gurauan oke.tapi kalau ade antara korg tibe2 rasa baik ati nak adiahkan aku jam tu,silalah..ala,RM185 je ponnn.. *kelip-kelip mata lagi*

muahaha.okey dah taktau nak bebel ape.sebelom jadik makcik,lebih baik saya berhenti di sini.sebelum itu,siapa mahu join sessi karaoke bersama cikpaz dan sya syell di pavi selasa @ rabu hadapan??? sila pm di facebook.cewah.bajet gile.haha.okey bye.

No comments: