Wednesday, September 29, 2010

penantian

haa setelah 3 bulan lebih aku duduk di rumah dan bercuti dan mengisi masa lapang serta perut segala,its time to go back to Egypt..sebenarnya kelas da start ni,TERPAKSA ponteng seminggu..terlepas la 4 lectures, 1 practical and 1 EE..EE tu apa? early experience lah.hee.kira,sem ni kitorang dapat la masuk hospital,tengok2 kerja kat sepital mcm mne..pkai lab coat bagai..gantung stethoscope dekat leher..acecey bajet doktor dah la kan..haha..sabar2..sila la menanti lagi 4 tahun ;p..takpe2 dah berazam smpai mansoura nti esoknya trus pergi kelas hahahaha we'll see about dat ;p

tapi sebenarnya aku nak cerita pasal penantian lain ni..iaitu penantian 100penulis...tau tak betapa aku teringin gila nak join? huh.da hantar da maklumat semua,tapi dorg tak reply2 lagi emelnya..terasa sedih.sob sob.apekah daku tidak layak mengejoin blog tersebut? haha..ouh well.sila lah menanti lagi cik paz yerrrrrrrr

100 penulis pon taktau ke? tgk banner kat sebelah tu.klik la klik la..best weyyy..tadi aku tgk penulis ada 95 orang..agak2 aku terpilih tak jadi penulis yang ke 96 atau 97 atau 98 atau 99 atau yang ke 100???? >.<

No comments: