Tuesday, September 21, 2010

kisah baju raya

al kisah nya,aku ni adelah manusia yang paling malas buat baju raya.selalu beli siap jer.tu tak kisah lagi la kn,tapi jumlah plg byk baju raya yang pernah aku beli adelah, DUA. serious. disebabkan aku selalu ada dua helai je baju raya, aku pelik gila apesal orang suka nak buat baju kurung sampai 5 helai.eh, 5 helai tu sikit kot.skarang ni range main 10 helai ke atas gituh! aku ingat artis je nk buat smpai 10..artis tu phm jugak la,mesti byk attend rumah terbuka,takkan nak bju sama ye dok..tapi yg bukan artis ni pon,hamboih tanak kalah u!

mungkin disebabkan aku dah tak balik kampung beraya.ye lah atok nenek tak ada.nak melawat sedara mara takyah tggu raya pon boleh melawat.bapak aku pencen pulak.ari2 dia cuti.hahaha..tapi masa aku balik kampung kecik2 dulu pon takde la aku bju raye berpuluh helai.raya pertama baju baru lah.raya sterusnya samada da tak pkai bju krung or pkai je bju2 lama..rileks je.ayu jugak.muahahaha.

tapi tahun ni aku da paham knp org nk bju raya banyak2..kalau setiap tahun la aku buat mcm ni,next yr da kene start buat baju lebih dari 2..sebab dia :

~ aku kan hari2 pakai baju cantik dekat rumah.takut kena serbu.muahaha
~ setiap kali konfem ade org nk dtg,carik bju kurung!!!
~ beraya rumah orang,haruslah baju kurng kan.smpaikan yang buat bbq malam2 pon aku hentam pakai baju krung ye dok?? eheeemmm sapeeeee lah kan yg tak bgtau awal2 tak pyh bju kurung!!! >.< eh takpe,aku suka jadi ayu muahahaha
~ arini je 6 umah aku pergi.semalam orang raye rumah.beberapa hari sebelum tu pon sama.hoh.tak sgke rmai yg nk dtg rumah ni *terharu*

event2 mcm ni buat aku nk pkai bju kurung! mslhnye aku da la tak byk bju kurung,kbykn baju aku ade kat Egypt pulak kan.terkial-kial aku mencari bju kurung sebab nnti amik gmbr takkan nk nmpk pakai baju sama kaaannn muahahahaha

btw tadi diorang puji bapak aku comel.aku ckp, "tgklah anak dia." semua diam.blur.cis.penghinaan paling agong pernah aku terima.ade ke org cakap aku tak comel? rasa macam nak lari jauh2 masuk hutan tinggal sorang2 sebab sedih.sobs.dah la liverpool kalah semalam *tibatiba*.sobs sobs.

ade ke mcm ni cakap tak comel??? tak comel ke tu?? huh.err..okay macam tak comey je.badan bulat idong kembang T______T


ouh lagi satu,tadi tour 6 umah.tah kenapa aku rasa diorg paling tak seronok dekat rumah aku.sedih la.sobs sobs lagi..tapi i had fun going raya with them. :)

okey smpai bawah takde kaitan dah dgn baju raya.hahahahaha.dipendekkan cerita, baju kurung raya perlu banyak supaya gambar di setiap open house adelah baju berbeza supaya sentiasa vogue dan orang akan cakap saya comel.sekian :D








p/s: tadi ada orang cakap saye sexy.hik2..comel lah dia. ;p

No comments: