Friday, September 3, 2010

hiburan terbaru

i've ALWAYS always been a fan of dunia baru..dari zaman dia tunjuk dekat tv3 sampai la dia masuk wayang...and i've always been a fan of tajol..oh yeah si tajol rmbut kembang..mase dulu2 org tak suka manusia rambut2 kembang ni...mereka dianggap kelakar..tapi aku peduli apa.aku mmg jatuh cinta pandang pertama lah dekat tajol tu! hee..lepas tu org rambut kembang dianggap cool..ramai la peminat tajol ni..lagi2 masa dunia baru the movie,semua setuju cakap dia comel.see?? taste aku tak pelik okeh..rambut kerinting dan si botak memang selalu nampak hot! ^_^

dlu aku igt habis dah la cerita dunia baru lepas abes dunia baru the movie..yela semua da nak grad da kan..aniza da fly semua..tapi diorg2 ni memang kreatif,maka,terciptalah Dunia Baru the Reunion (DBTR)! macam selalu cerita dunia baru la kan,serious kelakar gilaaaaa!!! kelakar macam *a**! hahahahaa okeh itu quote dari DBTR ye,sila tgk episod 12 *kalau tak silap la 12*..hehehe..thumbs up! the manage to keep the humor inside it! serious aku suka gilaaaaaaaaaaa....



jadi kawan-kawan,kalau lepas ni aku lambat reply ur skype or ym or fb chat,paham2 lah yer! saye dah dapat hiburan baru selepas Hotel Mania dah tamat.DBTR terbaiikkk!!~

ouh sedih Hotel Mania dah habis....tiada lagi Anding.sobs.

No comments: