Tuesday, March 30, 2010

hari mengenang sahabat sedunia

haha tajuk sungguh tak boleh blah kan? ;p

tapi tulah..this two days,asik terigtkn kwn2 jer. kwn2 yg salu jumpe tu idok ler,tapi lately mcm ter-rindu pulak dekat kawan2 yang dah tak macam kawan lagi dah tu.hee.pedih sungguh ayat itu.NGAHAHA.

kawan yg sorg tu,rasenye da bpe kali da buat post psl dia.a letter to my friend,pastu tah ape tah lagi...seriously,seriously aku rindu gile kat dia...lepas dia takde,rase mcm da takde lgi kwn yg btol2 rapat ngn aku mcm aku rpt ngn dia...he really knows me..haih taktau nk ckp ape lagi selain,WEYY AKU RINDU KO..gilebabi punye rindu boleh takkk..wpon ko annoying at times,tapi,takpe...aku rindu nk silat dgn kau...rindu nak sepak2 kaki kau sebab kau takkan kisah punye...rindu nk sruh ko demo kt aku smpai aku lebam2..HAHA..oke shit aku dah rindu gile..nak nangis hwaaaaaaaaaaaa T_T

pastu lately ni aku trigt kt sorg kwn ni...not a bestfriend la,but once a friend...no names will be revealed,and kalo nk buat assumption sndri sila lah..tapi btol ke tak aku je yg tau,kn kn..heee...the mind keep rewinding on how we first met..n,how nice he is at dat time...mmg baiklah..n tak sangke dalam sehari tu kitorg knal tibe2 jadi rapat sangat2..memang geng la kn...bru knal sehari,mcm dah lama gile je knal..hahah! omg,im so missing those days...after dat pon,the friendship goes on well..org ckp mmg slalu ape2 mmg ktorg mntk tlg dia,n klo boring2 mmg akn borak2 dgn dia...best la..but then,smthing happened..a tragedy,yg aku rasa mcm sgt bodoh gile..smua sbb cakap2 org..haih..n starting from dat,we started to far apart...n to be honest,bnda yg plg buat aku mrh smpai skang bile,aku mintk tlg dia htr one of my friend pergi klinik,coz she nearly got an asthma attack..n ktorg mcm still new kt cni n klo bleh nk senior yg terer arab mcm dia to handle those arab yg bodow dekat klinik tu..oke la,fine la..mmg rumah dia a bit jauh from ours..but still,situation was almost emergency jugak la kn,takkan la tak boleh tlg...dia bagi alasan rumah dia jauh utk tlg hantarkan gi klinik tu...ye,aku ulang lgi skali,mmg rumah dia jauh,tapi klo dah lepas tu ade org bgtau nmpk dia pegi main snooker bagai,uihh tak jauh plak tmpt snooker tu kan? dekat situ je,aku da rase len mcm...he's avoiding...n smpai skang,trus ktorg tak bertegor..LANGSUNG...sedih sbb,aku rindu dia sbnrnye...wpon bru knl,he's the kind of person yg buat aku selesa utk ckp pasal ape2 jer..but things are different now kan? T_T

n for the clinic thingy,i do think dat he has another reason y dia tanak hantar kitorg.and he is just making excuses sume..wpon he did offer to help calling his friend to accompany us,bgi aku time tu,dah tak bermakne dah weh.huhu.inilah aku cakap,ego sgt pon tak bagus tau tak.boleh memecahbelahkan umat.HAHA.

boleh tak nak rindu dua manusia tu dengan teramat sangat sekarang ni??? sebab kan,if both of them are still with me right now,i bet my life wouldn't be as suck as it is now...n even if both of them didn't even miss me pon,i'd still missed them...wpon aku ignore ko gile2,deep down inside i actually care abt you..sebab aku bukan jnis sng2 je nak lupe kwn.EXCEPTION utk bekas kekasih aku yg sorg tu,yg kurang hajar tu..sbb dia kurang ajar sgt...sebab dah buat aku syg dia gile2 lepas tu buat aku mcm ni..HAIH..aku tak blh la igt psl dia,nti aku jadi mrh secare otometik.HAHA..

so for the summary (eceh da mcm student presentation da nih ha hahahaha) hargailah kawan2 anda.n btw skang ni aku ade sorg kwn yg aku mcm dah TERsuke tapi dia plak dah ade gf n aku rase mcm dah tanak kwn je dia dah sbb aku punye TERsuke tu dah lebih dari TER yg mnyebabkan dalam kpale otak ni akan brlegar2 lirik lagu lady gaga bad romance part "i want your love, i don't wanna be friends" tuh sebab mcm ouh memahami btol! haha.tapi aku suke kwn ngn dia..cuma aku rasa mcm tak boleh..aku takut aku TER mengganggu rumah tangge dia.eceh.rumah tangge abes.choooyyyy!!! hahaha.oke dah mrepek ni.dah nak pukul 2 pagi and esk klas 8.30..menarik kaaannnnn :D:D:D

sory la post panjang gile..penuh perasaan la katekan.

p/s: tenkiu salman sebab bagi cite AADC....ko dah mngubati luka lara aku...tapi tak puas nangis la,nk nangis lagi.haha. ;p

No comments: