Wednesday, March 17, 2010

bila-bila sahaja lalala

bila aku da start jealous dengan semua orang yang dia rapat tu,apa tandanya?

bila apa yang aku pakai aku rasa macam tak kena,bila melawa terasa macam melebih, bila tak lawa rasa lain macam, apa tandanya?

bila aku takut nak dekatkan diri dengan dia,apa tandanya?

bila semua benda berkaitan aku,aku kaitkan dengan dia,apa tandanya?

bila aku rasa aku tak cukup baik untuk dia, tak cukup pandai untuk dia, apa tandanya?

bila sehari tak ym dengan dia aku jadi tak tentu arah, apa tandanya?

bila tiada apa yang lebih menggembirakan daripada senyuman dia, apa tandanya?

jatuh cinta lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;p ;p

p/s: belom pernah lagi merasa menjadi yang terbaik untuk apa-apa pon..sungguh pathethic cik paz ni -_-"

2 comments:

maggi mee said...

angau lagi

fuzzyskuzzy said...

manade manade.ni tulis saje2 jer..lalala~~