Wednesday, December 16, 2009

ok kali ni post pendek

 u didn't know,that my ym status was dedicated to you.


i wanted you to buzz me.but u never did.


guess u really have changed. -_-"

oke sekarang aku dah tak nk komplen pasal sejuk.sebab..dah pegi sikkah tadi beli heater :D:D 90 genih..yg 40 genih pon ade..sudah gembira..heater tu sgt best..malah,ia boleh diinovasikn mnjadi sebuah microwave..sbb,kitorg ade 4 heater (satu bilik satu en)..kmpulkn 4 heater tu rapat2,buat cm square en,pastu ltak ayam kt tgh2 utk defrost kn dia..fuhh..sng keje aku...hee..pastu nangis tgk bil smpaii..uyeh uyehhh..hahaha ;p

arini aku byk gelak..penat..arini jugak aku berintimasi dgn fathin dalam teksi.jeng2..sume kotak heater tu pnye psl.pastu dok kt seat blkg tksi 4 org..fuh..bontot aku mmg x cecah kusi la en..pastu amu teksi tu pon bleyh thn..dia suh ktorg aja dia ckp 'ezayek' dlm bhs melayu..ktorang cakap la apa kabar..hameeekk kauuuuu dia ulang a-pa-ka-bar dalam sbutan plg straight,monotone dan sgt lawak drp sblm gala' smpai jln kt uma ktorg tu..da la jem sket2 time tu..pecah perut aku gelak dlm tksi..wahahah..pastu mlm tu,rgga plak uat lawak..ade ke ptt dia mmbygkn situasi klo aku jadi lesbian.haih.rangga2..ape nk jadi kau nih.wahahahahaa.oke aku tipu jer.kite je tau en rangga? hahaha..! ;p

ok skang aku rase mcm nk gigit2 nyamuk dlm bilik ni.ouh sungguh annoying! -_-"

weh blog aku makin boring wey..esok2 aku cite bnda best oke.tu pon,kalo ade.weeeeeeeee~~~

p/s: saye sedang melayan Kuch Kuch Hota Hai skarang ni..sorang2..feeling weyy..nak nangis boleyyy?? :( kes cinta tak kesampaian ni,sounds ouh so familiar dowwwwwwwwww hahahahahahahaha

oke dah.fathin ckp aku da mcm ari2 update blog plak.hua3..jiwe kacau la ;p

No comments: