Monday, December 14, 2009

brr brr

mansoura sejuk..boleh kate da tahap sgt sejuk bagi aku..kalo tibe2 jari jemari bertukar menjadi warna biru,mcm sesuatu yg normal..kalo aku pgang brg pastu asik jatuh tu jgn salahkan aku,jari aku kebas sebenarnye.tak rase dah.ngee..oleh kerana tahap kesejukan yg amat sangat,adalah lebih indah jika hari2 boleh diisi dengan makan dan hibernasi.tapi,itulah..aku manusia,bukan beruang..ouh kecewa!~

bile sejuk,selain dari mngantok,malas juga melanda..bile malas,pastu kne uat smthg,msti ckp " alaaaa thn depan jelaaa aku buattt..." lpas tu aku akn snap back to reality dan menyedari bahawa,tahun depan itu hanyalah lebih kurang 18 hari sahaja lagi T_T...

weh korang penah tak tgk syurga cinta? ouh sesape yg tak penah tgk n takut aku spoil cite tu sile jgn bce prenggan ni.haha..dalam syurga cinta ckp,dlm dunia ni,ade tiga jenis jodoh..pertama,jodoh dari syaitan..kedua.jodoh dari jin...ketiga jodh dari Allah.. ( nk explanation lebih dalam pegi tgk sndri cite tu.hee :D) OBVIOUSLY sume org nak jodoh dari Allah.yg terbaik..yg indah..yg mulia..yg berseri2..haihh oke faz ckup berangan -_-"..ok tpi btol la kn? hrm..pastu,dlm cite tu,si awal tu kan mcm sgt 'western',family dia pon...smpaikan,smayang pon taktau..puase pon taktau bile..wpon aku rase mcm tak logik lgsg utk ko blurrrr smpai cmtu skali utk smyg dan puasa,tapi,yerla dia mmg dok london dari dlu..so...aku trime jela..heee..pastu...awal ni en cm jht,tido ngn pompuan len2..stiap malam 'exercise' en dia ckp..haha..erm..pastu,family dia pon cm same je pangai ngn dia..kcuali adik angkt dia tu...then dlm cite tu,dia mlamar si heliza yg bpklah cantik luar dan dalam konon2nye..n dtg pon dari family yg baik2..solat sume tak tinggal...cube bayangkan,cerita selepas heliza trime lamaran tu..tak ke nanti mcm konflik keluarga? canew si heliza tu nk tgl ngn family awal..n takkan awal nk biarkn family dia trus mcm tu je? n plus,heliza tu kn mcm baek gileeee n i knowwww yg awal da brubh dah bertemu dgn jalan kbenaran,dah alatuullll....tapi,sejarah nye dia jahat en?? means,what past is past? tapi btol tak aku ckp,rmai je yg bleh putus hubungan,n xdpt trime bile dpt tau psgn dorg nye history cmm smpai cmtu nye jht skali? kn kn kn? bak kate nabil, lu pikirrrrlah sndiri..assalamualaikum. ;p

oke faz.len kali tgk muvie tu tgk jelah.tak pyh nk pk byk2 dan mngarot2..

belom aku cite psl cite orphan lagi.hahahahahahhahahaha dah dah jgn start ;p

ouh.tadi PBL session aku dibuat pada hari ahad,walhal (ayt miktan.haha.) slalunya buat ari isnin.mumkin dokter saya bz.hee.tapi,sesungguhnya,seronok rupa nya gamaah pada pagi ahad..mata saye di'jamu' pmandangan indah.ouh sgt suke! " ya doktor..mumkin we can do our PBL on sunday starting this week? i dun mind..really....... *kelip-kelip mata*" haha..buwok pangai!

dah!!!!!! nak sambung tgk movie! pastu tidowww...heeeeeeeeeee....sihat btol aktiviti bulan2 december ni kan? ;p

4 comments:

ringo said...

faz di malaysia adalah sama dengan faz di mesir.
perbezaan lokasi tidak dapat menukar faz.haha

fuzzyskuzzy said...

hahah..of coz la rangga..aku tetap faz yg dulu...yg comel,sopan santun baik hati pemurah haihh byk sgt mls nk cite..hahahaha!!~

weh tibe2 aku nk mkn nasik lemak cik yah...tgk muke ko je igt nasik lemak cik yah..ngeeeeeeeee........

ringo said...

memang sopan santun,lemah lembut..dalam mimpi kau.haha.

ingat cik yah tibe2 teringat kasut baru.macam bodo.hahahaha.

fuzzyskuzzy said...

hahaha...rangga jht gileee ;p

aah..ko jgn..kasut baru ko bwk tuah kot..hahaha! snanye aku yg bwk tuah.. ;p rindu weh rinduuuuuuuuu