Friday, December 4, 2009

mencarot dan mengarot

arini je da 3 kali aku masak.bile jiwe kacau,memang best layan prasaan kt dapur..betooolllll ;p

ok aku nk update lagi blog ni.update kedua utk hari ini.aku pedulik ape.aku nk balas dendam..gile jeles tgk blog org len sume da update.aku tak dpt nk update sbb xde intenet -_-"..ok tipu.sebenanye aku update,tapi aku update kat blog satu lagi aku..fuzzyskuzzy dot wordpad dot com.oke tipu lagi..hee..trime kasih wordpad kerana wujud! dan melepaskan gian aku utk menaip di keyboard laptop cabok aku ini.grrr..tapi takleh nak publish sebab post tu mcm da basi gile,n da tak best utk tatapan umum.harap maklum.

hee.maaflah..saye memang geylong sekarang ni.mane tak nye..8 hb ni mid term exam..dan saye baru je meng khalas kan dua daripade enam kes...dua kes yang cukup utk buat aku bengong sekejap..lepas tu nanti mesti aku mnyesal sbb stadi last minit pastu mcm kne struggle laz minit pastu komplen2.padan la muke.haha..eh tak tak..aku dah insaf da..zaman unikop sudah berlalu..dah takleh main2 da..heee..tapi,sesungguhnye amat sukar utk mmfokus kepade stadi bile tengah STRESS.ye.saye sangat stress.sebab ape? sebab penimbang tu ckp saye da berat -_-"...tak tak,aku tipu lagi.haih.smnjak dok mesir keje nk menipuuuu jerrrr...hahaha..ok.saye stress sebab..sebab..sebab...tah la dah lupe -_-"..yang penting stress buat aku kuat makan dan kuat makan buat aku gemok! da la gambar kat alex yg kichan amik secare candid utk gmbr aku semua mnunjukkan aku sgt hodoh dan gemok.haih.kichan..dlm dunia ni,wujud sesuatu yg dinamakan camera trick! anda sharusnye mmpraktikkan ia supaye aku akn less hodoh dan less gemok -_-"

ouhhhh december yang stressss!!! da la sejuk..nk bgi milo sejuk mudah jer...letak je ats meja 10 minit dia dah sejuk mcm milo ais..seriusss..and december reminds me of new yearrr!! klo kt msia msti mcm tgh competition antare shopping complex tgk sape uat pokok krismas plg best.hhaha..ughhhh!! new year means an increasing of age.gile bapak.aku dah 22 kot thn dpn -_-"..i dun like d sound of it dowww...

ouh n btw tadi...men bkak2 folder lam laptop..n guess wat..jumpe one folder containing old msgs dgn scandal lama thn 2008..! hahahaha!! cm lawak jer bc blk..eh lupe.pengumuman.saye memang OH-SANGAT-DESPERATE nak boyfren yer...takleh idop i tau takde boyfren..stress i!! pffftttttttttttt -_-" sungguh aku ta paham cmne statement ni bleh kua..tapi takpe..layankan ajer.. ;)

okelah.aku semakin stress menunggu facebook meng upload gambar.grrr...tahun depan jelah aku upload gambar tuh.bye bye.

No comments: