Monday, December 7, 2009

blabla membebel

" upload successful! " adelah perkataan yang menggembirakan.

tapi jarang2 je dia nak kelua la kan. -_-"

dah bape ari aku cube utk meng upload gambar masuk facebook ni..tapi tak settle2 jugak lagi..menci btol..facebook memang carik pasal dengan aku.grrr..

baru lepas menonton cerita orphan.haram jadah btol cerita tu.ia berjaya membuatkan aku menjerit sorang2 depan laptop..cuak siot..tapi best laa..bek korang tgk.layan gile.heeeeeeee...

aku da jarang berblogging dalam english.sebab smakin ari english aku makin macam bangang.vocab dlm kpale otak da makin bkurang.ouh tidak! ouh plus,kt cni lagi best cakap melayu sebab arab tak paham.nak kutuk pon senang enn..hahaa.haish faz..tak baik dow kutuk org..grrrr... ;p

sbenanye aku nak cite..satu keajaiban yg berlaku ari ini..haaa..walaopon da 4 ari aku tak kua umah...masih ade keajaiban boleh blaku..gempak ennnn....takde kaitan langsung padahal hahahahaha..AKU BASUH KASUT WEH..bukan nak kate ape la..dua thn aku pkai kasut tu,seingat aku sekali je aku pnah basuh..pastu warne dia turun..ngee..patu da x pnh basuh smpaaaiii la tadi...i dun know whats got into me.but i did it.uyeh uyeehhhh hahahahahaha

lusa exam wehhhhhhhhhhhhhhh tapi masih sempat menonton muvi dan ber chatting dan ber fb dan basuh kasut dan sapu rumah dan dan dan dandandandandandan aku da penat membace sebenanyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee oke dah pnat merepek bye bye.ouh salah.dah tak lusa da.ESOK KOT EXAM! brrrrrr....

* gile entry ni. *

4 comments:

Unknown said...

oohhhh!!!
klw kte taw faz ade exam,kte ignore je mse ym smlm.huh
pasnih, no tenet! :D
eh,ur english is ok ape.
kte suke ;)
anyway,gudluck for ur exam.
miss u girl (:

leely said...

gud luck..stdy smart like always ;p

ringo said...

mesti kasut tu sedeh.kau tak patut. kesian la die.ape la.haha.kene mara.

ko nak kene piat telinge ke nak kene kuntau jatuh mahupun buah hentak? kan da pesan stadi rajin2.jgn malaz2.kene mara lagi.haha.

padan muke :p

fuzzyskuzzy said...

hahhaa..alaa meii,kite da abes stdy la time tu..heee...tenkiuuu ;)

thx lily..ko pon gd luck gk! ;D

elo encik babal..hahaha ko pehal nk mrh2 aku?? gigit kang..kuntau jatuh tu fav aku..aku da pnh kene yg btol2 pnye..ko pnh ke?? mantap weh prasaan dia ;p

btw,aku rajin okeeee...dush3!