Friday, December 11, 2009

12 jam buat kerja gila

saya telah menjawab mid sem pertama utk saya di mansoura university..tahniah..peperiksaan di sini sgt menarik..penjage2 peperiksaan semua boleh berborak dgn kuat dan lantang sambil tidak meng-off bunyi handset dan gelak ketawa gembira ketika kami sdg sibuk memerah otak mnjawab exam..hasil nya, tiade konsentrasi..brr brr..ok tau,alasan je tu.ngeeeeeee.......tapi,mmg btol kot! tapi oke la,exam tu kuwais..duduk btentangan dgn senior sem 7 klo x silap..ahhh indaahhh...hahahahaha ;p

abes exam,pulang ke rumah..sambil aku sdg ber facebook,fathin tanye " nak gi alex tak nih?? " sebab aritu plan nk pegi tapi tak konfem nk ikut mood la hape la..pastu, dorg yg discuss..aku jawab " aku ikut je " sbb aku mls nk jdi planner hahahaha plusss aku takde tujuan pon..aku cume mahu berfoye di pantai ;p..n guess wat? aah kitorg pegi..hahah!! gile mcm ape je,trus siap2 n pegi..abes exm kul 11,kul 1 lbeyh da kua uma..1.30 da dpt peugeot ( sejenis pngangkutan yg muat 7 penumpang, harga 13 genih sorg yg digunakan utk bergerak ke luar bandar di Mesir ni..err..btol ke ek?? ) pastu kul 4 da smpai!!!!! settle solat ape sume dlu,pastu gerak gi pantai...buat sand castle yg rupe dia mcm bangunn x siap..itulah yg tjadi bile bdak medic cube nk jadi bdak akitek..haha.stick to ur status quo! hahaha cm haram..pastu bercinta jap gnn pantai..sbb jeles ade kapel tu tgh bcinte gk kt pantai..aku da la solo enn...pastu air tgh pasang plak..hohoho sejuk gile gabaaannn tapi aku pdulik hapeeee aku sukeeeeee :D:D

lpas lepak pantai,gi dpn uma syahmi,call dia suh dia kua tgkp lmbai ktorg.haha! dia ajk naik,tapi ktorg nk cpt sbb nk gi uma ros plak...smpai uma ros,farahin buat teh..sedap...haha tibe2 promote,padahal dia bini no 4 aku bini no 1..spttnye bgadow ok..haha kidding2..hanye mrk yg phm je phm pe yg aku cube nk smpaikn ni...errrr...ok abaikan.. -_-"

pastu gi city centre,dpt aiskrim baskin robbins..ouh sungguh bahagia! wpon perut dan tekak mahu sundae,tapi poket dan duit cakap,one scoop only! ngee!! takpe2,dpt jgak.. ;p ya allah faz,berat ko da la da naik 0.6kg,makan lagi aiskrim..haih -_-"..pastu lpak starbucks,minum frap tofee nut! kt msia da tak dpt da tofee nut,kt cni ade lgi! uyeh2! da la sdap! haha..eh ke kt msia da ade blk weh tofee nut?? last time aku gi da xde..sobss..ouh lpas tu jatuh cinta dgn kasut kat H&M...tapi...takde saizzzzzzzzz T_T!! apeekkkk tlg beli kan kt cairooooooo hahahahahha

oke2..pastu bile da nk balik tu,mule la cite best..haha..its 12 lbeyh2 already..pastu bygkn eh..org da tak rmai en...kua2 je dari pintu city centre tu,ade satu pakcik dok BTOL2 kt dpan pintu dia...da la muke cam melayu en..tibe2,dia senyum...dgn mate terbukak,pnuh smgt senyuman itu...pastu dia cakap..."taaaxxiii..????" hahahahaha gile seram sial..pastu aku cakap la "pakcik ni asal muke cam melayu wey,tah2 dia phm bhs melayu.." pastu pakcik tu gelak mcm paham wehhhhh aku scary gileeee smpai aku da tak bercakap dlm taxi tu..da smpai tempat bas tu,aku trun aku nk mmbebel la en pasal pakcik scary tu sbb dlm teksi takut nk kutuk dia..tibe2...KUA ASAP WEH! mulut aku kua asap! oyeah bebeh!! setelah sekian lama aku cube nk mngeluarkan asap dari mulut aku berjaya! haha! see,i can smoke without damaging my health.korg bleh keeeee hahahahahahhaah ;p ;p ouh pastu kt Peugeot nk balik tu,jumpe satu Peugeot yg pnuh dgn senior kot tpi tak knal..tpi kitorg sgt geylong smpai da gerak tu kitorg bleh plak lambai2 dorg en..semoge aku dah tak jumpe dorg dah dlm mase 3 bulan ni…..segannn..heee.. ;p

-----------------------------------------------------------

ape korg rase kalau,org yg korang suke..sebenanye ada skandel dgn kwn korang sndri?? hoho.

-----------------------------------------------------------

just watched a video psoted on facebook by a senior..song for mama..sedap weh suare dia..

ya Allah..Kau cucuri lah rahmat ke atas roh ibu ku..Kau tempatkan lah dia bersama-sama dengan kekasih2 Mu ya Allah..amin.... :')

No comments: