Monday, January 30, 2012

cubaan..

aku dah cuba untuk tidak bercakap mengenai perkahwinan..namun begitu nampaknya daku tewas lagi..lagi tu tak tahan..miahaha..ahh face it,at the age like this, u'd be haunted by questions about marriage. takpe kot, dah besar boleh pikir pasal kahwin. hihi. tapi tak bermaksud aku kena kahwin secepat mungkin kan. cuma dah boleh pikir jelah. (tapi kalau dapat kahwin seronok juga hikhikhik *gelak gatal*)

so ini nak cerita, dekat kawan2 especially yg dekat malaysia. ada some of u guys aku pernah cerita pasal unit bait muslim kan? ala, yg aku ckp ala2 agensi cari jodoh tu..haaa..ini serious. and finally diorang dah tampil dan mengeluarkan carta aliran yg sangat cool tunjuk proses pemilihan calon macam mana.. jeng3 :p



btw bagi yg taktau, ikhwah is lelaki and akhawat is perempuan. dan UBM ialah Unit Baitul Muslim. utk cerita penuhnya, boleh KLIK SINI!

soalan, perlu tak aku hantar borang ke UBM sekarang ni? miahahahahaa. 

No comments: