Thursday, November 17, 2011

oh, indah~

macam tak percaya kita pergi holiday together. walaupon kau dgn kawan2 kau,aku dgn kawan2 aku...tapi tetap,we're going TOGETHER. sumpah comel..memang hobi aku lah kan,amik gmbr kau curi2..walaupon aku tau kalau aku nk amik gmbr kau,kau suka je nak pose depan camera tu..hihihi..

that day kita masuk shopping mall. the girls semua serbu the bags and makeups sections..yg lelaki usha2 baju..yadayadayada..dah berapa lama dalam tu,aku nmpk kau dekat cashier..taktau kenapa,time tu i have this huge urge to go towards you..and so i did..aku tunggu je kau dekat tepi cashier tu smpai kau abis bayar..sambil2 tu aku usha salesgirl sorang ni,pergh,lawa kot..haha ok im not a lesbian tapi sumpah lawa weh minah tu..sedar2 je kau dah abis byr,n kau pergi dekat aku..and you saw me looking at smthing,and you asked " tengok apa?? " and i told you " salesgirl tu lawa gila kot, dah mcm lisa surihani haha " and the we walked together...kau jalan depan aku,tiba-tiba,kau berhenti, pusing belakang, and hulur tangan kau. " jom, nak makan lah, lapar "..and tanpa segan silu, aku capai tangan itu..then we walked towards a crowded place. lepas tu kwn aku panggil " awakk..tunggu " so i reached out my other hand and tarik tangan kawan aku tu..pastu dgn selambanya aku cakap " sorrylah satu tangan je available ni,satu lagi tgh busy :p" lepas tu melopong mulut kawan aku bila dia perasan yg kau tgh pegang tgn aku..haha..kelakar..and then kwn aku terus cakap "dah agak dahh...tak lama korang ni mesti bercinta punyaaa" ..hee funny she said that..sebab aku sendiri masih tak percaya kau tgh pegang tangan aku..kau pandang aku,kau senyum je,n kau genggam erat tgn aku dan tarik kami pergi.

we were walking towards the food court, and let me tell you, it was the best walk i've ever had. exaggerate sangat kan, padahal jalan2 biase je dgn kau..sumpah rasa melayang kejap bila kau pandang aku that way..bila kau senyum and treated me with your smile. terasa special :3 dah sampai food court, finally, and pilih2 makanan, and so you have to let my hand go. lepas tu makcik cashier was babbling smthing about a festival yadayada when suddenly,i feel a shake on my body. i closed my eyes, and when i open it, i was on my bed, lying. and my phone is vibrating.

yes people, it was a dream.

apahal la sweet sangat kau ni sampai nak masuk mimpi aku? haih.

4 comments:

deep said...

omelnyeeeee. siapakah????

fuzzyskuzzy said...

omel kan? nasib baik fon vibrate. kalau tak,mmg tanak bangun okehh..hahahah..siapa? rahsia. :p

leely said...

sweetnye mimpi ko tu!! semoga jadi kenyataan amin..hahaha!

fuzzyskuzzy said...

mimpi je leely..nk jadi kenyataan susah sket..wahahha