Sunday, April 4, 2010

beep beep

lain kali kalau nak bercerita,pikir lah dulu..lagi-lagi kalau nak cerita pasal orang lain,kang tersalah cerita jadi fitnah pulak kan...aku ni ilmu agama tu idok ler tinggi,tapi rasa nya semua penah je dengar " fitnah itu dosanya lebih besar dari membunuh "...kalau bahasa kasarnya,atau orang cakap carutannya, baik ko membunuh je weh dari ko cakap bukan-bukan mcm tu..eh tapi tu bahase kasar la kan.tak elok la pulok..tapi bukan aku yg ckp mcm tu la,aku bgtau je ni..haa..kang ade yg buat cerita tak sedap didengar pulak dari statement di atas. :D

"orang-orang mcm ko lah yang memecah belahkan umat tahu tak?" quote a fren...quote dari adibah aziz pulak " alfitnahtun asyhadu minalqodd"...hahahaha..rindu lah kat kau deepydeepo..sila komen blog ni.aku buat post tulis nama ko ni.tak terharu ke? HAHAHA.

kepada awak,saya mintak maaf.sebab,saya yg ajak awak pergi..taktau pulak org boleh buat cerita mcm ni.awak tu da la golongan orang baik2...tak pasal2 kene tuduh macam2..rasa macam semua salah saye.maaf yer...maaf sangat2..tak sangka benda macam ni boleh jadi.i feel so guilty.. T_T

aku malas nak emo lebih-lebih pasal benda tak berasas macam ni,cume aku rasa bersalah sangat kat someone.coz bnda tu macam dah burukkan dia,and dia datang pon sebab aku yang ajak..tapi hang memang tangan capoii nooo...hang memang nak buat ramai kan? suke la tu famous sekejap.HAHA.







p/s: nyamuk.please stay jadi nyamuk.jangan jadi binatang lain.URGHHHH!!!!!!!!

p/s/s: internet punya pasal,saye sudah lambat post blog ni selama lebih 10 jam okeh. -_-"

1 comment:

deepydeepo =)) said...

faz!!
teharu nye aku.hahahaha.
jgn emo2 ok. aku dok shahellam ni pon makin baran weh. xtau nape.