Sunday, September 11, 2011

rinduuuuu

rindu nak karaoke la. jangan la perasan aku rindu boyfren kau, tak hingin pon dekat dia. booo! :p


lagu ni dutujukan kepada bakal suami. yang pasti dia bukan boyfriend kau tu. oppss. #justsaying

4 comments:

faizdz said...

ingat rindu akuu. heh. xnak ah post entry pasal kauuuu. dah ada dah dalam draft tuuuuu. HAHAHA

fuzzyskuzzy said...

hahah eeeeeeee tak ikhlas takpe faizzz......tak kisah pooonnnn :p

Hamizan Nasir said...

faz, aku dah cite dah kat lelaki tu yang kau takde tulis pasal dia. aku tanya sekali mana dia nampak, dia cakap awek dia bagitau. tapi dia tak cakap pulak awek dia nampak kat mana. aku tak sempat cakap lebih-lebih sebab muka dia dah lain. aku malas la takut rosak mood orang

fuzzyskuzzy said...

haa yeke? hurm pastu dia claim dia tak ckp pape kn..dah agak dah..heh..nways takpela.asalkan kau dah ckp bnda tu kt dia.thanks tau :)