Thursday, July 21, 2011

khalas 2nd year!

alhamdulillah, result for semester 4 is out..i pass :) and semester 3 also..i pass :):) so,3 months of summer holiday for me! wee~

masa awal2 sem 4 dulu,aku ada janji dengan diri sendiri,nak jadi skema..siap dah beli printer semua..skema lah jugak aku,tapi cuma for the 1st 5 cases..bila laptop aku rosak start case 2 tak silap,dah kurg dah skema..sbb,susah kot nk stdy takde laptop time tu..lecture notes semua dlm tu kan..so baca jelah buku..bila guna buku kena lah extra effort sket..kire masih rajin lah jugak.hee..bila midsem exm,walaupon aku target dapat lebih,tapi kira okey lah mrkah aku tu..pastu,someone came into my life,put me in the best of position,brings back cheer into my life,let me feel good about myself and having my spirit back.....n then he's gone..orang kata,dia datang menyinggah aje lah..tapi penyinggahan dia tu,somehow buat aku down gila..kadang2 aku baca buku pon aku termenung je sebenarnya..sebab bila dia datang and singgah mcm tu je,aku tau yg lepas ni,we'll never be the same again,wpon dia cakap dia nk things jadi mcm dulu..tapi kalau dah stiap kali aku je yg ade effort nk bnda jadi mcm biasa blk,n dia buat bodoh je..memang tak lah kn..n that's the end of his story in my life..study pon aku jdi makin malas,dah tak motivated mcm dlu..agk2 da nk dekat betul2 dgn exm bru aku nk insaf..and aku tau cara blajar aku salah,encoding tak btol tu yg byk lupa tu..sobs..

tapi takpela,kite mmg blaja dari kesilapan kn..and aku kalau boleh dah malas dah nak buat silap2 bodoh lagi mcm ni..lebih baik aku jadikan anwarhadi sebagai perangsang study..hoi perangsang study lah! jgn pikir lain okeeehhh...muahahaha..

so 3rd year,insyaallah i'll do better...mmg lah setiap tahun azamnya mcm ni kan,tapi kalau diri sendiri pon tak buat apa2,tak jadi jugak..hurmm.. :) hopefully things will went well for me,n for my friends also.."  mumtaz is not impossible " kata fendi yg dpt mumtaz utk sem 4 aritu..yesss! we can! ^__^

SELAMAT DATANG TAHUN 3! eh semangat pulak,cuti lah dulu summer holidays! hihi..selamat pulang ke Malaysia kawan-kawan yang baru habis exam tuuuu :D:D

No comments: