Thursday, July 7, 2011

balik kampong wowowoo

bangiiii! im home! :D

seronok dah balik..alhamdulillah selamat sampai.first flight to bahrain, okay lah.cuma sumpah aku ngantok gilaaa, sebab tak tidur langsung malam tuuuu and konon2 nak tidur lah dalam tremco dari mansoura nak ke airport cairo (which took like 2 hours ++ depends on traffic) ermm mmg tak tidur lahh..aku membeeeeebel je sepanjang perjalanan.terima kasih kopi arab.aku pon pndai sgt pergi minum kopi pagi2 tu kan..haa padan muka >.< so mmg dari cairo ke bahrain,aku tidur je.hee..sampai bahrain transit dlm 3 jam mcm tu,so after freshen up solat semua melepak lah cari wifi ;p pastu flight dari bahrain ke kuala lumpur,ni lah flight yg mncabar jiwa raga hati hempedu dan limpa aku..gaaahh! okay,dalam flight aku dgn zan dpt seat tepi tingkap..tepi tingkap kan dua seat je.alhamdulillah tak pyh duduk sebelah org pelik2 dlm flight.heh..namun begitu,sangkaan ku meleset apabila row sebelah aku,and seat belakang aku,ada lah pak arab dan mamat ganjil nih...menyirap lah siot tgk mamat ganjil tu.dia ganjil sebab flight tengah nak take off ni,DIA BOLEH JAWAB PHONE! memang aku dah rasa nak menyumpah.baru je lepas announce please switch off ur mobile phone tu lah dia bleh jawab phone call.eeeeeeeeeeee..and mythbusters telah mebuktikan bahawa benda tu mmg bahaya and plausible utk plane crash berlaku ok.nauzubillah..sabo jelah. >.<

so masa perjalanan bpe jam tah,9 jam tulah,aku taktau lah apesal pakcik arab blkg aku dua org tu tak berhentiiiiiii bercakap.aku tak kisah sgt lah dia nk bercakap,tapi kalau kerja asyik nk tendang2 kerusi aku,aku angin lah kan..hah lepas tu,flight dah off lampu,suruh tidur ler kan..arab sebelah aku dgn pakcik blkg tu asyik dok borak3,sampai ade sekali tu arab sebelah tu cakap ape tah,he's like half shouting kot,aku ngn zan dua2 terkejut bangun dari tidur terus marah mamat tu..bongok lah..haih panas ati ingat balik.lepas tu aku taktau lah mungkin org dlm flight aku tu rmai 1st timer,aku masuk toilet,masyaallah,sumpah geli..dah la tak flush..tisu bersepah2 kat tepi toilet tu.mungkin mereka tak jumpa mana tong sampah.arab,pengotor betul..geli tahu tak..anddd utk pertama kali aku nmpk flight tunggang langgang gila time keluar..kitorg seat blkg2 en so mcm keluar agk last lah..perghhh mcm hurricane dlm plane! KOTOR GILAAAA like gilagila punya kotor.yucks! aku bersyukurrrr sangat aku balik malaysia.tahap kesabaran aku dgn arab mmg dah limit dah.i need some vacation from them.heh.*wpon skrg musim org arab dtg malaysia,tapi takpe,at least kitorg lagi ramai,so tak serabut macam diorang sgt*

okay pnjang sgt membebel.marah punya pasal..haha..1st day smpai egypt keje tidur je ;p 2nd day dah gi ampang park - jahit baju raya! finallyyyyy dapat pon jahit kain2 tersebut :D dua tahun asyik tak smpat jahit jer,semua dah tanak terima tempahan kn..huhu..ouh pastu masa tgh cari kedai tu,bleh plak ter usha kedai pngantin.lawa weh bju bride dia..i likeee..wahaha *menyimpang jauh btol* :p okay lepas tu pergi maxis centre dekat klcc konon2 nak mintak no lama dikekalkan,sekali akak tu cakap " no kalau dah expired tak boleh guna no sama dah dik. melainkan adik pakai bil. kalau prepaid memanggg tak boleh. " heh..bodoh punya maxis. aku tak tukar ke company lain pon sebab nanti abah tak boleh share credit dia lagi dgn aku,rugilah.wahahaha! ;p

*yawn* okaylah, its 1.30am already and im sooo sleepy already.heh..nite love :)

No comments: