Thursday, December 30, 2010

perhitungan perkiraan

lagi dua hari dah masuk 2011..

2 hari campur 15 bermakna lagi 17 hari saye exam..

6 hari selepas 15 hari bulan saye dah cuti...iaitu lagi 21 hari dari sekarang adalah tarikh winter break..habis exam terus pergi cairo yeay! ^__^ nak shopping.tolongla benarkan aku shopping..muahahaha..

lagi 8 bulan 19 hari pula hari jadi saya..which will makes me 23..23! T__T

lagi 2 tahun selepas 8 bulan 19 hari pula genap lah 25..camane ni miss Nina? remember our deal? macam tak lama je lagi hohohohohho =__="

okay,lagi 5 minit saya sambung study >.<

haa siapa kata aku tak terer math? miahahahaa!!

tahniah encik harimau belang berjaya bertarung dengan garuda! :):) saye terharu dan berbangga! sobs! eh lebih pulak kan. -__-











p/s: last year punya new year,1st time aku tegur org tu..mcm kelakar je igt balik.hihi..i kinda miss him tho :') good luck in exam! u know who u are. :')

No comments: