Friday, November 12, 2010

tadi doktor cucuk saya

tau tak,selain dari badut,aku juga tak suka makan ubat...and aku jugak tak sukaaaa medical check up!! T_T dan yang macam kagumnya medical check up yang baru aku buat tadi dekat student hospital mengambil masa 4 jam lebih untuk selesai..dah la rasa macam masuk gym jugak lah kan,kejap naik tangge turun tangge naik tangge balik turun tangge balik semate-mate nak dapatkan sebijik cop.lepas tu yang best sekali last2 pergi dekat orang yang first sekali kau jumpa tu utk dapatkan cop yang konon2nya dia tak boleh copkan padahal boleh je kaannn..takpe2..sabar je. >.< dan ini mcm 1st time aku buat med check up yg tak ukur ketinggian dan berat terus je dia tulis ats ketas tu average n normal.sukati dia...arab style punya medical check up. -__-

alhamdulillah dah selesai med check up tu semua.malam semalam tak lena aku tidur memikirkan nak med check up ni.hahaha.biase laa aku kan paranoid terlebih..tapi nasib baik takde blood count.and tak amik BP...bleh tak dia tulis BP aku 120/75! gembiranyaaaaaa...padahal BP aku selalu 100/60 jer pon paling tinggi.haha..takpela yg penting aku normal.YEAY! okay tanak gi hospital dah.dah la kena cucuk tadi.yela nak amik darah mmg la kena cucuk kan...time kena cucuk mmg tak sakit.tapi skarang ni ha dia sakit..wpon tak jadi hijau dan bengkak2 sebab  rasanya doktor tu pndai amik,kena vein,tapi stillll mcm berat gila nk angkt tgn ni weh...sobs.

nasib baik malam semalam tak main volleyball.yes,volleyball...permainan kegemaran pulak kan..tapi tak main..sebab,takut...tau la,tangan ni ade sindrom2 carpal tunnel (sila google utk lebih lanjut ;p) so takut jugak la kalau dia injured lagi teruk..kang kene operate,tak pasal! adela jugak tampaq2 bola kat tepi court,5 minit camtu,lepas tu rasa sakit.fuh terus tanak tampaq dah. ;p


antara jurulatih yang datang :D


tengok anak-anak ni tekun berlatih.hik3

walaupon hanya menjadi penonton aka papparazi je semalam but oh yeah i had fun.dan juga baru lah terasa yang ' ouh man da lama tak bersukan no wonder lemak2 ni dah tepu '... *sambil kunyah Chipsy dan menonton How I Met Your Mother* muahahaha..

ouh exam aritu mmg terbaik...the day after the exm result dah keluar,dan keputusannya berjaya mmbuatkan aku berkabung dalam bilik satu hari menonton movie sedih dalam selimut dan tidak bertegur sapa dengan org selama 2 hari.dan kesannya juga hanya ada 5 baris ayat dalam setiap lecture yang di attend yg bjaya disalin oleh aku.huhu..perlu la dramatis lebih.mid sem JE? hrmmm... T_T

papepon,happy holidays! selamat menyambut hari raya aidiladha...ouhhh pantai alex sudah memanggil-manggil dirikuuuu~~~ ;p

No comments: