Tuesday, November 23, 2010

mystery solved -__-"

lately ni sedap btul tidur..sampai bangun pon ckup2 je masa utk bersiap pergi kelas..wahahaha..lepas tu smpai kelas mngantok kan -__-" ape ni cik paz! ngee..tapi semalam lah kan,dah la lambat,lepas tu sebab dah lambat kenalah pergi kelas sorang2...utk mengurangkan kelewatan sampai ke kuliah (padahal student presentation kan) aku pon tahan la teksi..cerita sebenarnya aku tak tahan pon teksi tu,dia yang berenti depan muka aku,aku cakap " kuliyyah tibb?" pastu dia angguk..maka aku masuk lah ke dalam teksi tersebut ^_^

otw nk ke kuliyah tib tu,antara istad dengan simpang ujung jalan tu kan macam ade satu part jalan yg sunyi i mean mcm kiri ade flyover kanan ade tanah kosong takde bgnn tu kan...err ni utk penduduk msir je lah ye..yg duduk msia tu,silalah imaginasi tu jgn hebat sgt..japgi korang ckp ade padang pasir la unta la tak kuase aku nk layan -__-...ok btw masa dekat jalan tu,mmndgkn aku ni takde kje nk buat,so mcm pndg2 lah ke luar tingkp..merenung diri yg bgn lewat pagi itu..haih..newayss aku sempat mandi okay. >.< tapi sbnrnya mata mcm masih mngantuk so i was a bit dreamy at dat time...pastu,nmpk la ade teksi yg mmg dah berenti kt jalan tu...dekat2 ngn tiang lampu....nmpk lah pakcik yg bwk teksi tu dekat tiang tu....okay aku rasa korang dah boleh agak la ape pakcik tu buat kat tiang tu...bagi mereka yg 'suci' sgt pemikiran dan imaginasi tak smpai tu,aku bgtau la,pakcik tu tengah urinate...membuang air kecil di tiang yer...YES,TOLONGLAH PERCAYA! by the waaaayyyy aku tak nmpk pape yang aku tak patut nmpk *THANK GOD*...

jadi persoalan di sini adelah,macamane,korang bgtau aku,camaneeeeee lahhh diorang ni nak maju,kalau membuang pon masih di tepi2 jalan? nk kata tu highway takde tempat berenti lgsg ke apa tak jugak tau...but then aku mcm perasan jugak lah,sini takde public toilet doh..sucks gila en..ataupon ade tapi aku tak sedar kewujudan dia tu taktau la kn >.< tapi mcm kalau ade pon i am sure it is so effin disgusting la wey..wek!

aku rasa kunci utama untuk maju adelah pembinaan public toilet lah.serious doh.pastu ajar diorang buang sampah dalam tong sampah,and no spitting..definitely no urinating at the tiangs! lol

okey skarang mari lari dari topik sebab aku tiba2 rasa macam nak bagitau yang aku macam craving2 nak bershopping...for shoes.ahaa pergi alex tanak beli pape kan padan lah muka >.< tapi macam.............i want to own a vintage shoes,at least a pair of boots,and some flat shoes..tapi yang paling2 nak kasut vintage,sum sort of saddle shoes...aritu jumpa kat club aldo rase nak gigit2 jer sebab geram..kenapa tak beli? nafsu tak mmbuak lagi time tu.muahhaah..okay skarang dah terbyg2 terkenang2 gitu..

tak ke geram tengok kasut ni? me want one weh me want oneeeeeeeeeee~~

tunggu kasut dah banyak macam ni pon belum tentu kepuasan tu ade yer.muahaaha!


okey esok abes kelas nak pergi serang club aldo lah.bleh tak bleh takkk?? tolonglah cakap boleh T__T

oke dah la penat membebel tau tak,now nak tidur! nnti esok bgn lambat lagi tak pasal jer heee :D

No comments: