Tuesday, December 4, 2012

to my very surprise....

suatu masa dahulu, adalah seorang sahabat ni, dia minta idea untuk meng-aktifkan kembali group yang kami sama-sama sertai, iaitu POSED - Presentation, Speech and Debate Team.  group ni untuk memupuk pelajar-pelajar untuk bergiat kreatif dalam bidang penulisan, debat, dan juga untuk menambah keyakinan diri untuk memberi ucapan kepada orang ramai. wah gitu. secara jujurnya ni memang pertama kali aku join group macam ni. bagi aku benda ni bagus. bawak manfaat utk diri. jadi apa salahnya aku turut serta kan. :) dan terbukti, banyak yang aku dah pelajari.

berbalik kepada sahabat tadi, dalam sesi brain storming kami di twitter, (ha nampak tak fungsi twitter aku digunakan ke arah kebaikan? HAHA) aku pon bagilah cadangan. apa kata, kita pilih satu hari dalam seminggu ni, untuk buat satu penulisan kreatif. ala-ala macam wordless wednesday di blog tu haa. dan, hari ini, to my surprise:-


TADAAAAAAAAAA! alhamdulillah cadangan diterima. dan hari yang dipilh adalah hari selasa :) ya, esok. jadi kepada mansourians di luar sana, marilah menyahut cabaran ini untuk mencuba penulisan kreatif! :) eh terbaca post ni hari rabu? don't worry we still have next week insyaAllah. 

siapa yang masih taktahu pasal group POSED korang boleh join HERE. if tak boleh, then u can ask me okay. :D