Monday, November 19, 2012

dah lama terasa

tau tak bila terasa dengan kawan-kawan ni terasa dia kadang-kadang lagi over dari terasa dengan boyfriend? not that i have a boyfriend la kan. tak payah nak buat2 cerita aku ada boyfriend pulak tiba tiba. tapi ha itulah, memang aku dah lama terasa dengan seseorang. perangai berubah ubah. macam angin. kalah aku time tengah PMS. tahap terasa dia sampai, kalau dulu punya lah rapat macam adik beradik tiba2 sekarang kalau berjumpa pon cakap casual lebih casual dari berjumpa strangers. dia tau aku terasa, tapi dia 'tak boleh nak buat apa' katanya. so takpelah, kami pon meneruskan jelah hidup masing-masing.

tapi tu la,salu kalau terasa dengan sorang ni, dalam hati boleh cakap " ok takpe aku ada lagi orang lain " tapi sekarang ni orang lain tu pon dah buat aku terasa. terasa macam takde. dah la jauh. terasa makin jauh. sekarang nak menjauhkan diri. so sekarang ni terasa macam hidup sorang sorang. sekejap.

eleh takpe, i still have my friends here.

but still. no one knows me much like you do. so yes. whatever i've done wrong, tolonglah maafkan. u know i'm a bit stressed over here, jadi kadang2 tu tercakap benda2 yg tak patut. sorry, please don't do this to me anymore.. :-S

penat tahu nak tidur tiba-tiba diselubungi rasa nak nangis? penat.

remaja sangat masalah. umur masih remaja ke masalahnya? *sigh*

No comments: