Thursday, November 15, 2012

salam maal hijrah 1434

Alhamdulillah. 1 Muharram sudah tiba. semoga Allah ampunkan dosa kita yang lalu. semoga diri semakin menghampiri taqwa, dan sentiasa berada di dalam landasannya.

takde mood nak berbicara. hati sayu mengenangkan saudara Islam kita di Gaza. pada 1 Muharram 1434H, Israel laknatullah telah menyerang mereka dengan bom bertubi-tubi. Allah. terasa sayu memikirkan keadaan mereka. hanya mampu berdoa untuk mereka. semoga Allah terima doa kita. selamatkanlah mereka dari rejim tidak berperikemanusiaan ini. amin, amin ya Rabb.

"Ya ALLAH, kami letakkan Kamu di batang leher musuh kami, dan kami berlindung dengan-Mu dari kejahatan mereka. Ya ALLAH, leburkan kumpulan mereka, kacau-bilaukan persatuan mereka, cerai-beraikan pakat
an mereka, goncangkan pendirian mereka, hantarkanlah anjing ke atas mereka dari anjing-anjing suruhanMu, wahai Tuhan Yang Maha Gagah Perkasa, wahai Tuhan Yang Maha Berani, wahai Tuhan Yang Maha Berdendam, Ya ALLAH, Ya ALLAH, Ya ALLAH, Wahai Tuhan yang menurunkan Al-Quran, wahai Tuhan yang mengerakkan awan, wahai Tuhan yang menewaskan bala tentera Al-Azhab, kalahkan mereka dan menangkanlah kami ke atas mereka…”

No comments: