Saturday, November 10, 2012

a comeback

mungkin aku patut kembali bercakap mengenai diri sendiri dalam blog ni. i might be holding up too much sampai selalu rasa stress tak pasal-pasal. tapi terasa janggal sangat nak berkongsi cerita dengan semua. rasa tak biasa. a prove that i AM holding it too much by myself huh?

banyak sangat post dalam blog ni adalah imaginasi aku. mungkin sebab banyak sangat tengok movie, ataupun sebab banyak sangat baca novel, ataupun memang sedikit sebanyak tersemat sedikit perasaan jiwang dan kuat berangan dalam diri ini. haha. tapi sebenarnya, kadang-kadang ada antara post tu yang datang dari hati aku. cuma aku alter, tambah asam garam sikit nak buat sedap cerita.

jadi sekarang aku rasa aku nak mula berkongsi perasaan, tidaklah semua, tapi mungkin sedikit sebanyak dengan pembaca blog ini. gaya macam followers beribu padahal aku taktau lah siapa yg baca pon kan. lantak lah, kasi lah aku moment syok sendiri kejap. aku nak cuba naikkan balik jumlah blog post aku every week. aku nak aktifkan balik blog ni. i started blogging for a reason. n i don't think now is the right time to stop just yet. :)

semoga aku rajin sikit tulis blog lepas ni, lebih rajin dari aku pergi kelas. LOL.

serious dah tak rajin pergi kelas sekarang. something is definitely wrong with me.

No comments: