Saturday, February 25, 2012

kompius jap

aku kompius ni....

tak ingat aku pernah bagitahu ke tak sebelum ni, org Egypt ni sukaaaaaaaa sgt ngn org Malaysia. suka ajak kawen. dulu2 masa 1st year hari2 kot ade orang ajak kawen. balik malaysia masing2 pakat beli cincin so that lepas ni kalau kena tanya tunjuk je cincin. konon2 dah kawen la. pastu kalau keluar,ada lelaki bersama pon, mmg biasa la kalau lelaki tu akan jadi suami olok2 buat awek2 yg dibawa bersama..haha..sampai 4 bini pon pernah ok. haha ok tu dekat Alex. kahkah.. ha tapi mcm tu lah antara dugaan dengan orang arab ni ha. gatai bebenooo. :p

jadi hari ni,setelah sekian lama tak diganggu sedemikian, tiba2 terkena pulak.cite dia, nak pergi metro, bertiga..tahan lah satu teksi ni..pastu masuk2 je dia cakap, dia nak kawen dengan orang malaysia. lepas tu mula la dia tunjuk2 kitorang. kitorang bertiga memang gelak tak berhenti la, bukan apa, terasa mcm 1st yr kena mcm ni..sbb dah lama tak kena kan..huhu..masa tu duduk blkg, aku duduk tgh..ok, dia tnjuk mmbe yg dekat pintu sebelah knn..dia tnya, awak dah kawen? pastu mmbe aku ckp la, dah dah. sambil tunjuk cincin. pastu dia bebel2 mcm nk kata "ala melepas satu." kah3..ok pastu dia ckp dgn mmbe aku yg blkg seat dia, dah kawen belom..membe aku mcm ter speechless kejap. lepas tu driver teksi tu cakap lagi, dia nk kawen org malaysia, awak tanak kawen ngn org egypt ke..terus membe aku cakap, aah memang tak nak pon. pastu dia bebel2 lagi. pastu, dia tnjuk aku plak, awak dah kahwin? aku pon angguk2 tunjuk cincin, siap dah buat poker face lagi..pastu dia cakap "tak, tak, awak tak kahwin lagi. saya tahu awak tak kahwin lagi" pastu aku bengang la kan, aku tunjuk cincin tu lagi sekali..dia tenung cincin aku 4 saat,pastu dgn konfidennya cakap "tak,awak tipu,awak tak kahwin lagi" lepas tu mulalah dia bebel2 nk ajak aku kawen.gaaaaaaaaaaaahhhh!!

masalahnye aku kompius, kenapa dia tanak percaya aku dah kawen, tp mmbe aku sorang tu dia percaya plak. ape, muka aku tak layak jadi bini orang ke hah? *muka serious*

No comments: