Sunday, June 19, 2011

same ol same ol

aku rasa kalau aku kawen nanti, mesti husband aku lagi glamour dari aku. sebabnya,semua orang macam tak sabar2 nak suruh aku ade boyfren. tapi aku pon tak paham kenapa.. 

macam ni lah kawan-kawan. ape kate,korang carikan? suruh masing-masing hantar resume,pastu nnti aku baca and aku evaluate sendri..agak2 berkenan ate boleh le jumpe ye dok..so dalam resume tu nanti,jangan lupa suruh masing-masing sertakan :-

  • gambar berukuran pasport (senang nak simpan dalam wallet. kih3)
  • butir-butir peribadi ( seperti tertera dalam I/C)
  • pendapatan bulanan (kalau belajar lagi,boleh la bagitahu samada korang di sponsor mana2 pihak, seperti MARA, JPA, yayasan atau hanyelah tanggungan PA-MA enterprise)
  • sila beri penerangan diri tidak melebihi 140 patah perkataan.
  • kalau nak markah lebih,boleh lah sertakan lagu/sajak/puisi atau apa2 je utk tatapan para juri. kalau sweetness meter bunyi ting3 tu ha reject lah konfem tipu.ayat semata-mata.. hua3!
  • boleh jugak nak bagi hadiah ke apa. yang penting jgn mandrem lah yer. :D
macam ni kan senang. silap2 setiap seminggu aku tukar boyfren. itupon kalau ade yang mnghantor resume nye..kalau takde,acaner plak? kuang3...

okey sila take note yang saya hanye bergurau okey. kau gila apa, cari calon suami ke calon apa macam ni? >.< takpe,org skrg ni jumpe 10minit je,taaruf,terus kahwin..ate kalau yg taaruf tu anwarhadi,kenapa harus di reject! :D:D:D













p/s: sebenarnya ade satu paper lagi tapi tah kenapa malas bebeno nak study,tu tulis blog kejap.hihi.okay2 back to my reading.chao~ :D

p/p/s: saya tak desperate. saya tak mencari pon. tapi kalau awak datang, saya terima jer. :p

No comments: