Friday, April 22, 2011

You are not alone :)

Bak kata inianwarhadi,tak couple doesn't mean im stopping myself to love..okay that's not his exact words lah kan,but i think im giving the same msg here..yes.im single right now.tapi single bukanlah single dgn hati yg kosong,tapi berisi..hihi..fitrah manusia utk bercinta dan dicintai tak bleh nk disangkal lagi..cmne plak dgn cinta kita kpd Allah? Jgn sesekali perasaan cinta kpd bnda lain melebihi cinta kita padaNya dan rasulullah..klau pegang konsep ni,serious aku ckp...jiwa takkan kosong.percaya lah :):)

Tak salah nak bercinta..tpi beringatlah,besar mana cinta tu.. Bukan nak kata apa lah kn...cinta ni sbnrnya propaganda jerr..diorg buat lagu cinta dgn lirik masyuk2 mcm tu...sape tak tringin nak rasa perasaan tu kn? Samelah..tpi lately aku semcm dpt hidayah pula..alhamdulillah..cinta sesama manusia ni bukan matlamat utama kita nak cari kat dunia ni especially utk aku,pada masa skrg..tggjwb aku skrg ialah belajar,dan andaikata adelah yg nak dkt aku,jmputlah dtg rumah htr rombongan bertunang...dlm islam kn ckp,tunang ni tempoh bekenalan...kalau tanak,putuskn jelah..kalau nak,htr cincin plak hik3

Terima kasih anwarhadi sebab bgi kesedaran dkt aku..sblm ni bkn tak pernah terbace bnda mcm ni,dah byk kali..taktau pasai pa bila anwarhadi tulih terasa bzztt kjap dlm hati.amboi tu diaa..kemain! Hihi..saye sudah,anda bila lagi?hihi.just my 2 cents ;)

No comments: