Sunday, May 8, 2011

pemadam dan liquid paper

dah tiga kali exam rasanya..aku tolong kawan-kawan yang terlupa bawak pemadam.. :) lepas tu seorang kawan tu pon bertanya.. " kak faz ni mintak je mesti ada..berapa banyak pemadam kak faz ada eh? "  haha..jujur,aku pon taktahu berapa jumlah semuanya..so,lepas soalan tu diajukan,aku pon selongkar lah pencil case..nah,3 pemadam..

PBL..PBL...kadang2 ada laptop pon,ade printer pon,still rasa macam nak tulis ajer PBL kita tu..bukan apa,kalau guna word ni leceh pula nak kena guna format2 segala..nak kena susun cantik2 supaya senang baca n org senang faham..tapi kadang2 word tu,time kita nak align semua ke kiri,ade lah satu dua baris yang degil..daaahh tak cantik..tu yang kadang2,ade yg prefer tulis je sendri..lagi2 kalau handout PBL tu berbentuk mind map kan..pastu kalau dah handout tu mestilah tanak comot2..nasib baik ada liquid paper..kesian housemate aku sorang ni..selalu kene datang bilik aku semata-mata nak pinjam liquid..memandangkan aku ada dua liquid,so aku pon bagilah satu dekat dia :) semalam..aku bukak laci...jumpa lagi satu liquid..ya allah,aku ade tiga rupa-rupanya liquid..taktahu pula..haha.. ;p


---------------------------------------------------------------------------------------------------------


tiga liquid paper, tiga pemadam..kalau lah aku boleh guna semua tu,utk padam all those bad memories..utk padam nama kau dalam hati ni..kalau sampai habis pemadam tu jadi habuk sekalipon...kalau sampai kering liquid paper tu pon....belum tentu dapat padam..belum tentu boleh hilang..its not that easy for me..mungkin bukan sebab tu je,mungkin jugak sebab,aku taknak pon dia hilang..there's still part of me that still wants you to be a part of my life..mungkin aku taknak kau hilang,kau pergi,kau tak ada..tapi aku cuma nak sakit yang kau buat tu pergi..

kalau lah semudah tu boleh padamkan ia..aku tak kisah..aku biarkan kau buat lagi..sebab aku boleh je padam lagi..tapi kau tahu,aku pon tahu..itu mustahil..dan sakit yang aku tanggung ni,pedih yang aku rasa,sedih yang aku timba,semua tu akan tetap ada..kau tahu ke? kau peduli ke? >.<






p/s: random okay. :)

No comments: