Tuesday, March 27, 2012

update setelah sekian lama...

hai semua. tahu writer's block tak? tahu? hah itu lah dia. itulah dia yg sedang dialami sekarang ini -.- eh ada yg tak tahu ke? alahai. pi google sana nun. :p

2 hari lepas saya exam mid semester 6. yea, sudah sem 6 saya. dan ya, sudah mid semester. perjalanan tinggal separuh je lagi utk menghabiskan sem 6 dan insyaAllah menamatkan phase 1 sebagai medical student. phase 1 tu apa? phase 1 tu pre clinical..lepas ni nak masuk phase 2 dah, which is CLINICAL YEAR. phew. semoga semuanya berjalan lancar lah buat saya dan rakan2 seperjuangan. amin amin amin!

jadinya, tinggal kurang 2 bulan saja utk final exam. dan tinggal lebih kurang dua bulan saja lagi utk balik malaysia. punya la tak sabar nk balik malaysia rasa mcm nak rephrase ayat ni and bubuh tarikh malaysia dulu baru bubuh tarikh final tahu? huh. eh aku mana bubuh tarikh pon. kih3.

sebenarnya aku perasan yg aku dah lama tak update blog. setiap kali bukak blogger aku akan end up tutup balik sebab blank.  taktau nak cerita apa. mana taknya, semua benda aku dah cerita dekat twitter. kah3. yes i blame it on u twitter! :p jadinya azam aku nak kurangkan bertwitter...................................................

tetttttttt! budak2 twitter mesti dah mengeluarkan kata-kata sinis dah sekarang ni. dapat pulak aku nak kurangkan twitter. mmg muka aku je everyday kt timeline tu. wahahaha. takpe2 kite tunggu je. tapi aku sebenarnya nak start mengurangkan aktiviti tweet tu harini. tapi harini mcm terbanyak plak tweet. acaner? esok lah kot stop.kahkahkah. nampak dah kemana hala tuju azam ini. :D:D:D

oklah, ini saja buat masa ni. dah sejam cakap nk tido tak tido lagi. tak boleh jadi ni. dah la abes exam aritu tak tido pon. boleh plak kemas2 bilik, pastu tgk movie. pastu tido lewat,baru nk tido ada org ajak watsap plak. ehem. eh tak, bespren je. he's back in my life. kah3. tapi yg sorang tu plak drifting away.ah biasalah, satu datang satu pergi. hurm hurm. layan je. ~_~















p/s: you, the unknown. :)

No comments: