Thursday, August 18, 2011

17 8 88 ^__^

aku rasa aku senasib dengan ZahirilAdzim. bukanlah job aku semakin byk mcm dia *amboi bajet retis gitu* cuma aku pon dah jadi kurang bercakap. mungkin sebab banyak sgt ber tweet. wahahaha.

ok tak. ini serious. aku jadi kurang gemar bercakap sebab, aku tak rasa mcm nak bercakap. heh. mungkin sebab byk sgt bnda dlm dunia ni yg aku dah disagree. so drpd aku termencarut atau termengeluarkan kata-kata kesat lebih baik aku diam. diam aku tak bermaksud aku diam dan bodoh, tapi diam aku lebih kepada aku mendengar dan berfikir apa yg baik utk aku dan apa yg tidak.

ade beberapa benda yg aku perasan. aku perasan yg aku dah kurang gemar melepak dan bercakap benda tak berfaedah. aku rasa bosan. mulalah aku tengok dan belek2 handphone aku yg dah tentu takde siapa nak msg tu. this is where smartphones come in handy. kalau time2 cmni bleh gk scroll down timeline twitter or facebook kan, tapi handphone murah je acaner. :p nasib baik kawan2 handphone canggih.apelagi pinjam handphone member lah scroll facebook kih3. ok menyimpang. ha tapi tulah. tak minat nk dgr conversation yg tah ape2. takde isu. boring.

yess i sound lika an old lady. mungkin akibat baru sahaja menjejakkan kaki ke alam 23 tahun. haha. dah 23 tahun dah saye. bunyi macam dah tua je, tapi sebenarnya muda. cuma semakin matang. hihi. bila dah 23 ni, kalau boleh nak tinggalkan suma nonsense dan rasanya dah boleh pikir masa depan dah. masa depan as in keseluruhan lah. amboi semua, cite kawin ajer. haha. takpe masih ade dua tahun untuk cari jodoh. kalau umur 25 dan masih single, ade possibility untuk jadi andartu. ayoyoyo. kalau insyaallah berjaya jadi doktor, dan masih takde possible husband, hah lagilah boleh masuk calon andartu. orang skarang ni dgr doktor je terus takut nak meminang weh. mana taknye, kerja kerani dah mintak 12 ribu hantaran. atte kalau doktor, takkan nak up seribu dua je kan? no komen. ai ni rendah diri jer. hik2.


selamat hari jadi dear self! semoga menjadi insan yg lebih baik. insan yg cemerlang lahir dari hati dan akal yg bersih. amboi sukahati kau tukar dialog. hee. i had a great time on my birthday, i think my birthday should be everyday. lololol. over kau jah.

No comments: