Thursday, March 10, 2011

^__^

hello! im back in egypt already! yeay! hahaha...so far,everything is fine..walaupon terdengar ade rusuhan dekat cairo sekarang ni,mansoura alhamdulillah aman sejahtera..takde apa yg berubah pon aku rasa..cuma air mineral dulu 5genih sekarang 5 genih stengah la kn..huhu..

so smenjak aku sampai rasanya belum buat apa2 yang menarik lagi lah.eceh cerita mcm dah berbulan sampainye.padahal baru tiga hari! haha.cuma semalam la berseronok dekat istad main ping pong dengan pool..1st time aku main pool..seronok sangat.yang paling seronok sebab meja sebelah meja kitorg main ade arab tu kacak sangat! nasib dia arab,kalau melayu dah ngorat dah tu hihihi..okey abaikan.lepas tu tadi pergi beli printer dengan meja printer..adelah dalam 500 genih habis haha..tapi takpe,aku beli bnda berfaedah ye dok? dah semester 4 baru nak insaf nak beli printer sendiri bagai kan.haih..tapi takpe,positive nye aku insaf jugak kan..orang kata its never too late to change.haha..btw azam aku tahun ni kan nak jadi skema.ni kira permulaan lah ni.heee..

result sem 3 aku tak dapat2 lagi..mara lah ni baik hati sangat byr yuran aku lambat2 kan..sekarang dah taktau result..dah la ada 19orang lagi yang fail..tolonglah jangan aku..maqbul plus pon aku terima..takut sangat ni..tapi kalau fail,nk buat macam mana kn? kiranya secara mental aku dah bersedia utk menerima apa saje keputusannye..pergh.ayat kan..mcm ayat jiwang padahal tgh cerita pasal result exm jer ponn.heh.

btw sekarang taktau kenapa tiba2 aku rasa gatal nak simpan diary balik..dulu,aku rajin sgt tulis diary.lepas tu dah stop...skarang kira semangat tu dah datang balik lah.heee..mungkin sebab masa balik malaysia haritu aku terjumpa balik bahan2 diary aku pastu terasa macam cool jugak ade diary ni..:p mslhnye sekarang.blog pon tak terurus,sekarang nk simpan diary pulak?? hahahaha.tinggi sgt kan cita2 saya.hihi.. ;p

okey i should be sleeping right now.serious dah mengantuk.tak tidur sebab perut kenyang sgt melantak dekat ketchup tadi.heh..ttyl ;p

p/s: kau annoyed tak kalau ade geng yang perasan cantik lepas tu pilih nak kawan dengan orang2 cantik jer? aku annoyed gilebabi punya lah dengan orang perangai macam ni.prejudism tahu tak? -____-"

No comments: