Tuesday, June 15, 2010

hoho

sorang lagi member aku dah kahwin.

CONGRATS MUM!!!!!! :D:D:D

tiba-tiba macam takut bila dengar kahwin. heh. not dat i have a calon already to be all worried about la kan, but then still la, bila ada antara kawan-kawan yang dah kahwin ni, mula la kite pon akan terfikir benda tu. dulu aku rasa,kahwin tu macam lambat je lagi. tapi semenjak duduk mesir ni semua orang asyik cerita pasal kahwin je. aku pon tak paham -_-"... pastu bila aku dah dekat sini, ramai la jugak kawan-kawan dah start mendirikan rumah tangga diorang. hee. aku tak kisah la orang lain nak kahwin kan, dah jodoh diorang, tapi ni pikir pasal diri aku ni. ouh tidak. bukan sekarang. saya sungguh tidak layak bergelar isteri lagi. plus, i want to spend as much time as possible with my family. dah la study jauh, kalau tiba-tiba aku kahwin, lagilah macam susah nak jumpa family kan. dah kata perempuan kan, mestilah kene ikut husband ye dok? lagi pulak, study medic. nanti tgh housemanship ape ke semua tu, busy giler dah. takde masa dah untuk family. ish sedih weh. T_T hee. ni la, family banyak sgt lelaki kan. abang-abang aku pun tak kahwin lagi, macamane aku nak pikir pasal kahwin? and kalau tgk perangai abang-abang aku tu,semua memang tak layak la kahwin lagi. HAHA. ;p ada sorang kawan aku ni, umur dah 20 tahun and dia dah start risau sebab family dia memang jenis semua kahwin awal2 punye. 20 tahun tu kire idealla kalau dah nak kawin kan. tau-tau balik rumah ade rombongan pulak kann..gitttuuuu!~ hahaha...

tgk formspring aku. Han baru je tanye, berapa lama aku nak single...dan seperti jawapan aku juga, single itu bukanlah pilihan aku. HAHA. betul la kan. kalau tiba-tiba Farid Kamil datang rumah hantar rombongan, tak single lagi lah aku weh.. wuhuuu.. eh kejap. Farid Kamil single lagi tak? tak kahwin lagi kan? err sorry lah, dah lama tak bukak oh artis. ngeh3.yang penting kalau Farid Kamil datang, jawapan dia I DO! :D:D ;p

housemate aku sorang dah risau dah. dia cakap, kejap lagi kalau sorang,sorang housemate dia kawin, tak pasal2 dia kene duduk rumah sorang. aku cakap, dun worry, i'll be there for you. sebab, rasanya, bapak aku tak akan kasi kahwin masa belajar ni. a dad knows better kan? :)

camane tibe-tibe bapak aku berubah?

ohdamnohdamnohdamn

TAK READY LAGI. SERIOUSLY. -______-"

p/s: EXAM DAH ABES YUHUUUU!!~~

No comments: